onsdag 13 oktober 2010

Jag har börjat...

......skolan igen.
NEJ, men idag var jag med Maja i skolan. Under två veckor får föräldrarna komma och vara med ( vi får gärna vara med annars också, men under dessa två veckor pushar de mer för det).
Det var trevligt och intressant. Hade JAG det så ROLIGT när jag gick i skolan också?

Imorgon är det jobb igen, och fredag också.
På fredag kväll ska jag och älsklingen ut och äta. Vi firar 10 år som förlovade....tiden går fort. Vilken tur att man inte blir äldre då.....

Kramkram från Petra

4 kommentarer:

Emelie sa...

Åh, mysigt med lite besök i skolan. Den förändras ju ständigt så det gäller att hänga med i svängarna...
Hoppas att ni får en mysig middag!
Kram Emelie

Angelika sa...

Kul med skolbesök, ska med försöka hinna med det nu i höst =)
Grattis till 10 år!! Jag hoppas ni får en mysig kväll =)
Ha det gott!
Kram

Petra/Paradise sa...

*hihi* Jah, jag undrar om vi verkligen hade lika roligt i skolan?!! JOdå, det tror jag allt! :)

Grattis till 10årsjubileumet!!
Nu får ni verkligen unna er något gott!!! :)

Må gott stumpan så ses vi ju om några veckor!! *längtar*

STORA KRAMAR Petra

Annika kort & gott sa...

Det måste vara härligt att få vara med i skolan en dag och se hur allt fungerar. Toppen initiativ tycker jag!
Grattis till era 10 år, tänk så fort tiden går. Fast det klart att vi inte blir äldre...
kram Annika