lördag 9 oktober 2010

Igår var....

...jag med kollegorna på lite After Work. Vi åt mat och sedan Bowlade vi. DET var längesedan jag gjorde det. Så det gick väl inte så bra. Men ROLIGT hade vi, och det är väl det som är huvudsaken!?

Imorgon skulle vi pysslat hemma hos mig, det vanliga lilla gänget (5st). Men det slutade med att vi bara blev 2 st, och hon kunde bara en liten stund...så vi fick ställa in vår lilla pysselträff. tråkigt, men så mycket mer jag kommer att längta till nästa träff nu!

Ha det gott.
Nu ska jag ut och plantera lite vit ljung och murgröna i en kruka på framsidan....VAD ska DU hitta på idag?
Kramlikram från Petra

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Idag ska jag till Anna, Stefan och Måns. Vi ska äta lite god mat och ha det gott!

Kanske hinner jag pyssla lite oxå efter att jag sett färdigt Idol från igår.
kram Annika

Hjärtan på tråd sa...

Du har fått en award från mig! =0)