torsdag 7 oktober 2010

Ja, jag lever...

...men det har varit mycket ett tag....
HÄR kommer lite av vad som hänt de senaste veckorna.....

Turen till Hällevik var underbart trevlig och här kommer det traditionella kortet som är taget med self-timer...på ett biltak....det här var sista försöket och stackars Jessica hade svårt att hålla smajlet kvar.....
Två tavlor som jag gav till min kära svägerska, som gillar änglar....( De är 20x20 cm och 10x10 cm )Här har ni det senaste DT-paketet som jag fick från Hobbyglädje.....Som redan resulterat i 2 kort ( 1 i ett tidigare inlägg) och en tändsticksask med matchande påse och tag. Allt finns att köpa på Hobbyglädje !!

JAG är GLAD; för Erik har fått en besöksplats på en förskola där det finns en avdelning för barn som är döva och hörselskadade....:) Besöksplats innebär att han kommer att vara kvar på sin "vanliga" förskola alla dagar utom tisdagar, för då ska han var på den "nya" förskolan. Där använder de mer teckenspråk och där har barnen också hörapparater som Erik...Tjoho vad GLAD jag är !!

Krrrrrrrrrram Petra

4 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Många bamsekramar till dig! Kul att se några alster och läsa några rader från dig igen.
kram Annika

Ninis sa...

Vad roligt och bra för honom :)

Hjärtan på tråd sa...

Tavlorna är ju helt underbart söta!!
Jag blir alltid så inspirerad efter jag har tittat in på din blogg.
Hoppas allt är bra med dig annars.
Tack för dina värmande ord i min blogg.
Kram Selena

Ninni sa...

Men vad kul för Erik!! Det blir nog kanoners tror jag!
Kram