torsdag 28 oktober 2010

Här kommer....

.........ett bevis på att jag lever !
Har haft nån influensa av nåt slag med ont i huvet och kroppen. Fy fasen vad jag har mått sk*t !

Men NU är jag på G igen !
Här kommer några kort jag hann göra på träffen hois Angelica på Hildas Rum innan jag blev sjuk....

Nu ser jag fram emot helgens bravader....
Jag ska till Göteborg.
På mässa.
Och SOVA HOTELL med goaste Annika.
Och träffa andra goa vänner....

Kan det bli bättre?
Nej, jag tror inte det....

Ha det nu så bra så säger DU väl HEJ innan du kilar vidare ?
KramKram från Petra

5 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

BläääÄ!! Tråkigt med influensa..men bra att du hann friskna till innan helgens bravader! :)
SUperduperfina kort du gjort!!! Riktiga mumsbitar!

Duuuuuuuuuuuu....jag har något inne hos mej som jag tänkte att du kunde få! *blink*

SES SNAAAAAAART!!!!

KRam Petra

Annika kort & gott sa...

Trist att vara sjuk, men som sagt tur att du är pigg inför helgens bravader! Längtar, det ska bli så kul.

Korten är riktigt fina. Får nog plocka fram mina söta stämplar från octoberstamps jag oxå.
kram Annika

Emelie sa...

Hoppas ni får en underbar helg med mycket skratt och shopping!
Kram

Ninis sa...

Puss och kräm ;)

Åsa/asamia sa...

Å vilka fina kort!
Hoppas du piggar på dig fort.
Ha en fin helg, Kram ♥