söndag 6 februari 2011

Kort nr 5....

....i min Julkortsutmaning kommer här:Utmaningen var att använda en REN på kortet...hittade ett mönstrat papper från Panduro och lade till små-renar som jag stämplade på krymplast och placerade i den vita blommorna....

Sen passade jag på att göra några ♥♥ALLA HJÄRTANS DAG´s - kort också

MÅSTE även visa vad jag fick av mina goa kollegor♥då jag slutade på jobbet....Det är goa ANNA som har pysslat, klicka HÄR så får ni se !! Fick även ett jättefint armband som är inköpt på butiken i Tenhult. Med massa fina ord på......Har haft på mig det varje dag på nya jobbet.....:)
Saknar er alla goa "gamla" kollegor !! Men den nya arbetsplatsen verkar lovande den med...;)
Hoppas att ni har det bra.....själv mår jag sådär, har ont i hals och kropp.....men hoppas att jag är pigg nog att gå till jobbet imorgon.....

Kramar från Petra

4 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Finfina kort! Själv har jag inte haft tid att pyssla denna veckan, alldeles för mycket studier.
kram Annika

Petra/Paradise sa...

Lycka till med nya jobbet gumman!
Förstår att dina gamla kollegor kommer sakna dig. Du är ju en solstråle stumpan!!

Korten är hur söta som helst!
Favoriten blev den med nyckeln :)

KRAAAAM

Emelie sa...

Underbara kort!
Hoppas verkligen att du kommer trivas på nya jobbet.
Ha en skön kväll!
Kram Emelie

Anna Smid sa...

Du är duktigt du med din julkort! Fint blir det också förstås!

Ska försöka få till lite pyssel nu när jag har sportlov!

Kram Anna