söndag 30 januari 2011

Julkort nr 4, och....

...en härlig helg i goda vänners sällskap !

Fredagen tillbringade jag med mina härliga kollegor som bjöd ut mig på god mat och uteliv ! Tack alla som var med, jag hade superkul!!
Lördagen firade vi goaste Anna som har gått och gift sig. HÄR kan ni läsa mer.

NU är det dags att röja huset. Kanske skulle man städa lite ? För det VILL JAG INTE göra imorgon. ;)
Men först ska ni få se mitt 4é julkort i min Julkortsutmaning !! Utmaningen var: Använd pappersremsor på ditt kort:


Sköt om er alla godingar och lämna gärna en kommentar innan ni surfar vidare.
Kramkram från Petra

4 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Jättefint julkort Petra!!!
Härligt med alla remsor <3

Trevlig söndag!
KRAM Petra

Annika kort & gott sa...

Jag har inte haft lust att göra något julkort i dag, får se om inspirationen kommer! Ditt kort är supersnyggt.

TACK för en superkul kväll igår!
kram Annika

Pernilla/Trollwing sa...

Vad snyggt det blev med pappersbitarna Petra! Jätteläckert med alla olika mönster och bruna toner, gillar skarpt!

Kram kram:)

Emelie sa...

Fint med pappersremsorna! Måste testa det framöver.
ha en mysig dag!
Kram Emelie