söndag 27 februari 2011

Söndag igen och....

...HUR fort går inte helgen då?? Alldeles för fort om du frågar mig....

Här kommer mitt kort till min Julkortsutmaning 2011:

Utamningen löd: Använd 5 stämplar eller mer på ditt julkort.... Jag tycker att det blev "plåttrigt" och är inte nöjd. Kanhända att jag gör ett nytt kort om tiden räcker till.
Ja, det här med TID. Har NI så att det räcker till? Vad har ni för vardagstips att ta till för att förenkla och förbättra vardagen så att man hinner med MER.....MER av det som är viktigt; familjen, vänner och EN SJÄLV ....?

NU ska jag iallafall gosa med sonen...ERIK fyller 5 år om en vecka !!!! Ja, det är ju det jag säger, tiden går för fooooooooooooort!!
( Skulle gärna gosat med Maja också förstås, men hon har sovit över hos en kompis i natt och är inte hemma än.)

Kramelikram till er alla från Petra

4 kommentarer:

Martina sa...

Absolut att vi ses, jag är inbokad. Ska försöka att inte glömma stämplarna. :)

Ses till helgen!

Petra/Paradise sa...

Tycker inte alls att kortet är för plottrigt! :)
Det är jättefint!!! <3

Jah, det där med tid..Jag har inget tips om hur man kan spara in på tiden för att hinna mer av det man verkligen vill.
Jag hade gärna köpt tid om det hade gått..

Ha en mysig vecka gumman och grattis till Erik i förskott!!

KRAM Petra

Anonym sa...

KRAM!!

Proritera!
Ställ krav!
Fördela!

Lina

Emelie sa...

Den som uppfinner tid på burk kommer att bli rikttigt rik!
Självklart är jag anmäld till Wätterscrappen! Hoppas bara att vi är friska tills dess... Huvudvärk och feber... Ingen höjdare!
Ha en härlig dag!
Kram Emelie