söndag 9 januari 2011

Julkortsutmaning.....

................är något som jag gett mig in på !
Varje vecka drar jag en lapp ur min burk med utmaningslappar i. Det finns 52 lappar i burken, alla med olika utmaningar på. Tar jag en lapp varje vecka kommer jag ha många färdiga julkort INNAN jul. Jag tror att jag kommer att ta en lapp i början på varje vecka och senast söndagen uppdaterar jag min blogg med ett nytt julkort. Känns knasigt? För mig känns det roligt och utmanande !! Jag hittade texterna till lapparna HÄR, hos Helen.
Här kommer mitt första kort, ett KORT MED HJÄRTAN PÅ:

Hoppas att ni alla kommer att få en härlig söndag. Snart ska vi till mina föräldra och äta lunch. INTE fel !

Kram från Petra

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Åh vad jag är glad att du hänger på i år! Snyggt kort.

Förhoppningvis har vi massor av kort innan jul så att julkortsdagen kan ägnas åt mycket annat julpyssel :D
kram Annika