lördag 13 februari 2010

Två nya kort....

...som jag gjort på beställning till min goa vän Linda i Stockholm kommer här:

Jag tycker att det är så roligt att göra kort på beställning, extra kul blir det då det brukar bli uppskattat också!
Annars så mår jag väl bättre och bättre. Jag vill inte klaga....
Tänker på en go vän till mig som har det jobbigt, i jämförelse med det så har man inga problem alls....
Sköt om er och era nära och kära.
Kramkram från Petra
Ps. Några av er har önskat bild på lodet jag köpte, måste vänta tills det är dagsljus - bilderna blev INTE alls bra med blixt....men den som väntar på nåt gott...

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Det är skönt att höra att det blir bättre och bättre. För mig går det fortfarande upp och ner som i en berg och dalbana, fast dalarna kommer inte lika ofta och varar inte lika länge.

Korten är fina och jag vet själv hur kul det är att göra kort på beställning! Ser fram emot att få pyssla tillsammans på Vätterscrapen.
kram Annika

Linda sa...

Tack! Helt underbara kort som vanligt. Och jag har väl tipsat om att rama in korten, fint minne att ha på väggen. Isa och Lia tycker jättemycket om sina små tavlor. Kram L