måndag 8 februari 2010

Ny vecka !!

..och nya utmaningar ??
Vem vet ?

När jag fyllde år fick jag pengar av min svärmor. Hade redan innan bestämt att det skulle gå till ett halsband som jag länge velat ha: Det är köpt hos Lina Kinell, supertrevlig tjej !! Snabb service och bra pris !!
Jag köpte även ett lod ( fyrkantig stav ) där det står ERIK, MAJA, PATRIK och PETRA på...
Är såååå nöjd !

Här kommer även några bilder från gårdagens bak:



Och ett kort på vår MYSkille Erik i en pyjamas som han fick av sin polare Jack. Erik är så söööööt i den, det är en HEL pyjamas....Hm, jag vet...vår LILLE kille fyller snart 4 år ! Men vi vill ha kvar honom som liten ibland också....
Ha det så gott.
...det börjar jag att ha... ♥
Kramkram från Petra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att du mår bättre!! Vill gärna se det andra halsbandet, kan du inte lägga ut det också??

Kram Lina

Jessica sa...

Vilken härlig pyjamas!! Håller med Lina, blev nyfiken på det andra halsbandet med... Kram J

Anita sa...

Väldans fint halsband. Ska gå in på länken och kolla.
Om jag kör till mässan så har du självklart en plats i bilen.
Kramis

Petra/Paradise sa...

Vilket fint halsband! Hade velat se lodet också! =)

SÖtisbarn!!! Jag längtar till att jag å Loke kan baka tillsammans.
För nu bakar jag AAAAALDRIG!
Men kanske får för mig att vilja göra det när han blir lite större =)

Kramisar på dej!!