tisdag 16 februari 2010

Jag har fått....

...en AWARD av Annika !! Tusen tack min goa vän.....Vad kul!

SÅ HÄR fungerar det:

1. Kopiera awarden till din blogg ( då måste öppna den i ett nytt fönster för att kunna spara den )
2. Länka till personen som gett dig awarden.
3. Berätta 7 intressanta fakta om DIG !
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till.
5. Lämna en kommentar på deras bloggar att de har en award att hämta hos dig....

HÄR kommer 7 intressanta ( knasiga, tråkiga ? ) fakta om MIG:
JAG....
1. ... tycker att det är roligt att ha fullt ös runt mig...
2. .........samtidigt som jag verkligen uppskattar och värdesätter en lugn dag.
3. ... lekte med Barbie lääääääänge. Det var jag och en tjej ( som är 1 år äldre än mig ) som brukade leka i "smyg".
4. ... gillar ordning och reda. Önskar dock att jag var lite mer ordningssam...ni borde se på mitt pysselbord...haha!
5. ... är så glömsk. Jag lägger saker "där-de-är-lätta-att-hitta". Denna julen var det 1 julstjärna och våra fina julstrumpor som var puts väck..... : ( Hittade dem vid nyår....
6. ... har svårt att slänga saker. De kan ju vara BRA att ha ?? Barnens urvuxna kläder ger jag glatt bort, samtidigt som vi får andra barns urvuxna kläder av några vänner. Det känns så bra att rensa ibland, och att kunna "pay-it-forward".
7. ...trodde aldrig att jag skulle klara av att ha en blogg. Äh, det där fixar DU ! Sa min goa vän Annika.....Tack vännen !

NU ska vi se vilka som jag ska skicka vidare den här awarden till.....
Anna. Min mysiga kollega som också börjat göra kort.
Kristina. Som kanske inte hinner göra så mkt kort och Lo´s då deras flytt kanske tagit hennes pysseltid.
Paradise. Hos Petra blir man alltid amazed över hur välarbetat och snyggt hon gör !
MissMian. Tranås-bo med huvet fullt av idee´r som utvecklas till mysiga och härliga Lo´s.
Selena. Som blandar heminredning med bilder på sin mysiga dotter....
Cathrin. En mysig tjej med många tokiga upptåg.
Anita. En blårandig härlig Grännabo med förkärlek till blått....

( Nu såg jag att 2 av dem redan fått awarden av Annika.....Ojdå, ni gör som Ni vill )

Ha det så gott och NJUT av semlorna !! Det ska vi göra !
Kramkram från Petra

Inga kommentarer: