lördag 18 september 2010

NU har jag...

...kollat på filmen "Love happens".
GRATIS.
Jag är nämnligen en Buzzador....det innebär att jag med jämna mellanrum får erbjudande om att prova på lite saker utan kostnad.
Och just nu får jag vara medlem i Lovefilm i en månad. Kolla deras hemsida för mer info....det är iallafall smidigt och enklare än att hyra film i affären....

Annars hade jag en trevlig stund med tjejerna på Hobbyglädje. Vi gjorde saker i temat Halloween. Inte ett favvo-tema för mig, men det resulterade i en ask som det står "Bus eller Godis" på. Fick även mitt nya DT-paket innehållande JUL-insirerande material. KUL!!

Ha det gott alla goa vänner!
Kram Petra

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

En helg i pysslandets tecken med andra ord. Ser fram emot att få se och höra vad du skapat för något.
kram Annika