tisdag 3 augusti 2010

Nytt....

..........pyssel!
Här kommer mitt fotoalbum med kort från när vi var i Borås Djurpark för några år sedan...
Jag har använt min BindItAll. Och varje gång jag gör det säger jag till mig själv att jag borde göra det oftare !!!
( Ber om ursäkt för de dåliga bilderna, varken scannern eller kameran ville mig väl...)







De härliga chipboarden med djur, blommor, hjärtan mm fick jag av goaste Emelie, tusen tack vännen !!
Cardstock, band mm kommer från Hobbyglädje. Där kommer ni även kunna se detta "live" då jag ska lämna det till dem snart....
Ha det gott och kram på er !
/Petra

4 kommentarer:

Cinna/Carina sa...

Det är ju KANONLÄCKERT Petra!!!! Jag måste också komma igång med BIA:n...
Kram!

Anna Smid sa...

Åh, vad fint!
Känner igen det där med BIA'n! Man kan göra så himla mycket kul med den men mest står min och samlar damm...

Ha en bra dag!

Emelie sa...

Tack för den trevliga pysselstunden!
Ditt album blev helt underbart!
Kram Emelie

Anonym sa...

Vilken Underbar bok, den vill verkligen berätta sin saga NU innan alla djuren rymmer =D Härligt!

/ Linda Stenmark