lördag 28 augusti 2010

Dagarna...

....går så himla fort !
Den här veckan har gått snabbt som bara den. Den innehöll bl.a jobb,lek- träff med goa vänner, besök hos audionomen med Erik för att fixa till hans hörapparater, teckenspråkskurs, after-work med jobbet och en fikaträff med härliga vänner.
Pust....
NU tar jag det lugnt. Har fixat lite födelsedagspresenter och ett kort som ska ges bort imorgon. Så efter det kan ni få se kort på det jag gjort......

Hoppas att ni har det bra.
Det har vi. Trots regnet.

NU ska jag läsa en bok. DET är något som jag verkligen har fastnat för den här sommaren. Har haft svårt att koppla av och koncentrera mig på det innan.

Kramkram från Petra
Ps. JAG bakade bröd häromdagen också. VAD är det som händer med mig?..;)

3 kommentarer:

Emelie sa...

Låter som en härlig vecka!
Fullt upp med trevliga aktiviteter.
Ha en härlig söndag!
Kram Emelie

Annika kort & gott sa...

Hurra för dig! Det är så härligt att du kommit igång att läsa lite böcker igen.
kram Annika

Theresia sa...

Vet du att jag brukar läsa annars men nu har jag inte haft någon ro att läsa när Lilla Selma varit liten så istället har jag lyssnat på böcker! LJUDBÖCKER hurra för det!

Nu vet jag ju varför du kallas för Poothra

Ha en trevlig vecka

Kramelikram Theresia