lördag 17 juli 2010

Just NU.........

..........sitter jag och flabbar med tjejerna.
Tror jag.
Eller jag VET att det kommer att vara mycket skratt idag !

Tjejerna ÄR Jessica, Annika och Anna. Här är ett gammalt kort från 2004, när de firade MIN 30årsdag....Med andra ord, bara nåt år sedan ?Vi är goa vänner och fd kollegor. Men framför allt vänner. Jag är så tacksam över att de finns !
Idag firar vi goaste Anna och samtidigt passar vi på att fira Annika som har fyllt år hon också.
De här korten kommer Annika att få, ett utanpå paketet och ett inuti :


Det här är ett schemalagt inlägg, så jag skrev det igår ( fredag ) kväll.....
Ha det så gott, för det HAR JAG!!!!!!!!!!!

Kramelikram från Petra

3 kommentarer:

Ninis sa...

Hoppas att ni skrattar som bäst nu! Och, näe...
... det är ju nyss du fyllde 30 ;)

Linda sa...

Hoppas att ni hade det roligt igår! Vi är tillbaka i stan efter två härliga veckor på Gotland och Fårö. Många kramar till dig och familjen!

Annika kort & gott sa...

Ja himmel och pannkaka vad många riktigt härliga skratt det blev igår. Jag älskar hur vi bjuder på oss själva och jag kan tänka mig att det finns en hel del kort på din kamera som vittnar om just detta. När du får tid och ork kan du väl fixa dem på en skiva till mig. Om du vill får du gärna maila kortet på Anna när hon öppnar sin present, vill gärna blogga det.
kram kram