söndag 4 juli 2010

Äntligen....

.....SEMESTER !!
Hur har ni det ? Är ni lediga från jobb och annat ? Jag har iallafall tagit paus från jobbet och riktar nu in mig på viloläge...detta innebär mys med nära och kära, småutflykter och förhoppningsvis lite pyssel.

Här kommer lite som jag gjort den senaste tiden:
En LO med material från Hobbyglädje, det står: DET ÄR HÄRLIGT ATT SE PÅ NÄR ANDRA JOBBAR. Det är Erik som kollar läget när grannen klipper gräset....livsnjutare som han är så gillar han att kolla in när andra sliter häcken av sig...Detta kortet togs förra sommaren, NUmera springer han gärna efter och gör likadant, även om ett stillasittande iakttagande också sker då och då...
( Jag har använt mig av olika cardstock, blommor, swirl och text-stämplar från Prima, sidenband från Panduro, alfabet QK Chemistry. På swirlsen har jag embossat med Clear emossing från Inkido. Allt hittar du på Hobbyglädje )

Här kommer lite beställningskort:

Ha det nu så gott och passa på att kolla in läget hos Hobbyglädje, de har fått in de fina Gorjuss-stämplarna !!
Kramkram från Petra

2 kommentarer:

Ninis sa...

Du är så himla duktig :)

Annika kort & gott sa...

Jättesöta alster! Allra bäst gillade jag kortet med gorjussflickan.

Njut nu av semestern!
kram Annika