lördag 23 januari 2010

Tidigt ute....

...det är vad jag är !!
Erik fyller 4 år den 6 mars, det är ju inte än precis.
MEN jag har REDAN gjort hans kalasinbjudningar !!
SÅ här blev de:
( Jag gjorde dem som tag´s, och på baksidan står det info om tid mm.)

Annars mår jag bättre. Är sjukskriven 50 %, och börjar jobba nästa vecka. Är glad över att det blev så, annars tror jag att jag skulle "trilla dit" igen...
TACK för alla goa´ kommentarer, mail och kort. Det värmer verkligen i min själ och mitt hjärta. I nöden prövas vännerna, heter det ju! jag är så glad över att ha dessa vänner i mitt liv !
Kramar Petra

7 kommentarer:

Linda sa...

Hej vännen, hoppas det blir bättre snart. Många kramar Linda

Annika kort & gott sa...

Tänker på dig oxå ska du veta!!!

Vilka fina inbjudningar. Alltid bra att vara ute i god tid!
kram Annika

Petra/Paradise sa...

Gumman!
Skönt att du mår bättre.
Och ännu bättre att du blev bättre så fort. Det kan ju ta sin lilla tid annars.
*kramar om*
Inbjudningskorten är superfina och jag tycker du gör helt rätt i att göra klart dem i så god tid. Då behöver du inte stressa med det när det väl är dax.

TA hand om dej gumman! Å kramar om HELA familjen!!
(superfina kort på er längre ner i bloggen, sötnosar!! <3 )

Kramisar!!!

Anna Smid sa...

Hej!
Vilka superfina inbjudningskort! Nästan så man önskar att man var bjuden på kalaset ju...

Skönt att du mår bättre, men tänk på att ta det försiktigt nu - samla kraft istället för att förbruka allt på engång. Verkar vara förståndig läkare oxå!

Kram

Anna J sa...

Vilka fina inbjudningar du gjort! Du har sån fantasi! =)

Skönt att du mår bättre och att du är tillbaka på jobbet imorron, även om det inte är så mycket som innan.
Kram Anna

Anonym sa...

Kramkram!! Skönt att du känner dig bättre! Vi träffas hos Anna den 14:e! Smsar de andra i morgon:)

Korten är superfina!! Kramigen!
Ta hand om dig;)
Camilla

Malin sa...

Skönt att du mår bättre nu! Inbjudningskorten är så läckra :) Vad skönt att vara ute i god tid, det har jag alltid så svårt att vara då det gäller att göra kort. Ska det hända något hos mig så måste pisken fram ;) Ha det nu så bra och ta hand om dig! Kram Malin