torsdag 28 januari 2010

Jag har....

...gjort 2 kort !
Det ena i mina favvo-färger turkost och rött....
.... och det andra i brunt.
Det bruna har jag gjort en annorlunda "vikning" på. På baksidan finns det 2 öljetter och ett snöre man knyter upp för att kunna öppna kortet.
Ikväll ska jag träff några goa´tjejer. Jag fyller år snart och tanken var att de skulle komma hem till mig, men tack till den som kom med förslaget att vi skulle gå ut och äta.....!
Vi ska till Hasse vid sjökanten. Ser fram emot en trevlig kväll - och det brukar det alltid bli tillsammans med dem.
Ha det så bra, det börjar jag att ha ...
Kramkram Petra

2 kommentarer:

Anna J sa...

Vilket underbart kort, det med ugglorna! =) Pappret med träden på passade ju perfekt.
Ha en trevlig kväll och helg! Grattis i förskott!
Kramkram

Anonym sa...

Petra!! Tack för igår, mysigt som alltid!! Kram Lina