lördag 10 januari 2009

...GOD fortsättning....

...önskar jag er alla !
Hoppas att ni haft det skönt och att det har varit en bra början på det nya året.

Vi har haft det lugn och skönt under ledigheten, har varit ledig i nästan 3 veckor. Har varit både upp och ner. Men sånt är livet.
Här kommer lite sent ett kort på oss från julen...

...och ett när tomten kom på besök. Maja var hjälpsam men Erik var lite skeptisk.... : )

...och en LO som jag gjort:.... Jag hoppas att jag hittar mer tid till scrapbooking nu när alla julkort är klara....eller ska jag börja göra julkort inför den kommande julen redan NU ?? : )

Ha det så gott och KRAM på er !!
/Petra

2 kommentarer:

Angelika sa...

Å vilken härlig och fin LO, nu längtar jag till VÅREN!! :-)
Jag vill me scrappa massor nu, har varit så nere i en svacka hela hösten och sfter all jul vill jag nu scrappa nya fräscha layouter :-D
Hopaps vi ses snart igen!
Kram vännen!

Annika kort & gott sa...

Jättehärlig layout du gjort!

Jag vet att livet går upp och ner och jag hoppas att ni har det bra med tanke på omständigheterna.
Många kramar till er alla!!!