tisdag 5 december 2006

Wow ! En Blogg....

Hej på er !
Kan ni förstå att JAG har en blogg....det trodde man inte...
Välkomna ska ni vara....
Här kommer jag att skriva om sånt som händer i mitt liv, allt från familjen till pyssel och sånt...

Dear friends...
Welcome to my Blog !
I´ll try to write in english too, for my friends in the Usa.....
This blog is a place that I will use to write about what goes on in my life ....



Maja poserar...
Maja is taking a pose in front of the camera....
November 2006



Erik gillar sin björn.
Erik loves his teddybear...
November 2006

3 kommentarer:

Cyrus and Shelley sa...

Petra, I love your blog! Maja is looking like such a big girl and Erik is so cute. Thank you, also, for writing in English too. I want to hear about what's going on in your life...we miss you all so much. love, Shelley

Ulrika sa...

Hej!!

Jag hittade hit!! :) Kul grej, kanske får man ta o haka på trenden med blog sen när jag går hemma till våren.. om det blir tid över.. ;)

Vi ses!!!
Ulrika

Annika kort & gott sa...

Så söta de är de små liven, fast Maja börjar bli stor fast söt är hon ändå!

kram Annika