måndag 9 juli 2012

Ho, ho....

...är det någon där??

Jag klandrar er inte om ni ej vill hälsa på här mer...för OJDÅ vad ledsamt här är.
Inga inlägg. På snart en månad.
.....Tråkigt mänska hon den däringa Petra på Petra´s Place..... ;-)

Det har varit fullt upp med roliga saker...umgåtts med familjen, besök från goa vänner från Usa, träffat andra goa vänner här hemma, jobbat och pysslat......

Men nu är jag här igen ! Hej på er!! Läget med er ??
Men mig e de fint. Har ju semester. Och det e INTE fy skam!!

Efter förfrågan från olika håll har jag tänkt visa hur jag organiserar mitt pyssel (  bl.a mina stämplar och spellbinders ) så har jag tagit mig i kragen och fixat till det !! Iallafall alla stämplar. PUH!! Jobbigt vare´, men bra blev det.

Tänkte ta lite kort på det imorgon, i dagsljus, och visar det sedan här för den som är intresserad.... Medans ni väntar kan ni kolla hur goaste Annika gjort med sina stämplar....Kan säga att jag härmat henne en del....:)
Kolla HÄR !

Hoppas att ni alla har det fint! Det har vi!!
Kramkram! ♥♥♥

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Klart att vi finns här! Bloglovin är bra som talar om när du har uppdaterat.

Kul att kunna inspirera med min förvaring!
kram Annika