söndag 12 februari 2012

Det är lite...

....snålt med inlägg här just nu.
men hoppas att ni inte slutar att hälsa på mig för det.....

Det är mycket annat att tänka på, livet är lite "kämpigt" just nu.
Mycket som händer, men inget allvarligt......
En del att fundera över och annat som tar energi från mig just nu. :-(

Men snart kommer det nog att dyka upp lite alster från mig.
Var längesedan jag gjorde en LO, kanske vore det dax nu ?

Kram till er alla.
Skulle bli så glad och tacksam om ni ville skriva en liten hälsning, så att jag vet att ni inte har glömt mig....
Kramkram från Petra

3 kommentarer:

Martina sa...

Nähä, inte har jag glömt av att kika in här inte.
Håll fokus bara så brukar det "jobbiga" komma till sin rätt.

Väntar på den där LO'n som komma skall!

Kram Martina!

Ninni sa...

Hej finaste Petra!

Jag kollar in här lite nu och då, men glömmer bort dig gör jag AAAALDRIG!

Kramen

Anna Smid sa...

Hallå tjejen! Tyvärr är det ju så att ibland går livet upp och ibland går det ner. Men du är stark att jag vet att du tar dig stark vidare.

Kram till dig!