söndag 25 september 2011

Tro det.....

..........eller EJ !! Men jag har hittat min pyssel-lust !! Tjohooooo !!!!
Fick ett beställningskort av en go vän, och då blev det ett kort med ljus och tändsticksask i.....Klippte bort namnet på den som ska få det om hon skulle få för sig att hitta hit.....

Öppnat ser det ut så här:Här är asken:
Sen blev det ett annat kort till en som snart fyller år:
Ser också fram emot nästa helg, den 1 oktober då det är dags för Vätterscrappen igen !! Det är goa Angelica på Hildas Rum som fixar det. Kommer du???

Vore kul om du som tittar in säger hej...Det gör mig så glad !
Kramkram från Petra

6 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Vilka härliga nyheter! Pysselinspirationen behövs för att rensa hjärnan och koppla av.

Visst syns vi nästa helg, ska bli såååå roligt!
kram Annika

Emelie sa...

Så fiiina saker! Tokgillar tändsticksasken! Fick lite "måste ha" feeling efter fjärilsstansen.
Klart vi syns på lördag! Mig slipper du inte!
Kram Emelie

Anonym sa...

Så mycket fint du gör! Vi älskar våra tändsticksaskar och tavlor. Måste även berätta att det har visat sig att lilla Mimmi är en hane...lite besvärligt, så nu bor de i varsin bur. Kram Linda

Petra/Paradise sa...

Hallå där Petra!
Så gött att du hittat pyssellusten!
Min är som bortblåst, så du får gärna dela med dig lite om du vill ;)

Finfina grejer du gjort till födelsedagsbarnen!!
De kommer bli superglada! :D

Tyvärr ses vi inte på träffen.
Hade ju så gärna velat åka! :(

kramisar

Martina sa...

VIlken härlig ask! Och kortet med...

Syns på lördag! ;-)

Ninis sa...

Skönt att den hittade hem igen :)