söndag 1 maj 2011

Kanske lite sent.....

.....men bättre sent än ALDRIG ??

HÄR kommer de senaste julkorten som jag gör till min Julkortsutmaning.
Bidrag för v.13 kommer först och utmaningen löd: Använd många knappar....och det tyckte jag att jag gjorde...;)



Nästa kort är för v.14 och där var utmaningen att Göra ett julkort med en distressruta.
Kortet blev lite suddigt och gör sig inte rättvisa riktigt...men ni får ta det som det är...



Sen var det dax för v.15 där jag skulle göra Ett humoristiskt julkort. Vet inte om det blev så kul, vad tycker ni ??
Dagen som kommer innehåller förhoppningsvis stunder med goa vänner.
VAD ska DU göra idag?

Kramkram från Petra



2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Hallå sötnos!
3 ursöta julkort och du har verkligen fått till dem efter din lilla "utmaning" :D

Idag blir det att gå ut i solskenet och mysa med min son.
Vi ska traska upp till Lokes tre kusiner så de får leka av sig lite.
Annars har jag nog inget annat inplanerat.

MÅ gott!

KRAM Petra

Anonym sa...

Hej!

Fina kort! Gillar humor kortets text!
Jag o sambon har sprungit Landsjön runt, han slog mig med 36 sek...MEN jag e nöjd, va hela minuten bätre än förra året!!!

Ha de fint!

KRAM Lina