söndag 5 december 2010

OJDÅ !!

För ett tag sedan fick jag en award av goaste Petra Paradise. Jag skulle skriva 3 saker som jag tycker om att göra....HÄR kommer de, bättre sent än aldrig !!


1. Sitta i pysselrummet då det är städat....Vilket sker alldeles för sällan....Att det är städat alltså!
2. Njuta av en kopp kaffe och en härlig tidning.
3. Åka Balder på Liseberg......-ooooooiiiiiiiiiihhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sen har jag fått ännu en utamning av Ida.

Nu ska jag skriva ....
4 saker jag tittar på:
1. Greys Anatomy.
2. ALLT med Leila.
3. HV-matcher
4.Barnprogrammen med Elias. Han och hans pappa är hörselskadade och tecknar till varandra.... 4 saker jag gjort idag:
1. Målat väggarna i rummet mellan barnens rum.
2. Ätit god söndagsmiddag hos mamma och pappa. ÄLGstek. MUMS!
3. Bytt spån i buren hos Dandy, vårt marsvin.
4. Öppnat paket i min julkalender ! Jag fick fina filthjärtan på rad. Självhäftande. TOPPEN till mitt pyssel!
4 saker på önskelistan:
1. Att nära och kära får ha hälsan.
2. Mer tid.
3. Mindre stress.
4. Fruktfat med flera våningar. Ett svart i plast....
4 saker jag tycker illa om:
1. ALLA sjukdomar, små som STORA.
2. Oärlighet
3. Orättvisor.
4. Falskhet.

Dessa utmaningar och awarder ska jag sända vidare....
GÄRNA till några som förtjänar det....OCH det är just så att det hoppas jag att DU själv kan känna efter....Så om du känner att: -YES, JAG förtjänar det här! Ta och skriv några rader vettja!!
Ha en härlig vecka.
Lämna gärna ett Hejsan svejsan!
Kramen !

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Tack för rolig läsning gumman!!! :D

Du var visst otroligt effektiv dagen du skrev ;)
(hinna byta spån i bur, måla om OCH äta ÄLGstek!!) *kurr*
Va hungrig jag blev nu... :/

KRAAAAM