söndag 18 april 2010

2 stycken....

........nya kort har jag att visa här:
De gjordes på pysselträffen hos Kristina idag. Det var 4 pysselsugna tjejer som samlades i några timmar för att stämpla och göra kort och LO´s. För min del resulterade det i 3 kort och en del uppstämplat. De nya stämplarna från Magnolia var helt bedårande !!
Gårdagen var full av bus och stoj då vi var på Upptech där Maja visade oss runt....HÄR kommer några galna kort:
En massa speglar i en trekant var spännande att titta på !!
I denna "bastun" kunde man vara 3 personer och om man var där en lång stund blev det varmt....Maja och Erik var inte kvar där i en lång stund, men det var kul att leka tittut !!
Maja hade gjort en fisk som åker upp och ner när man vevar på en vev på sidan av lådan...

TOKIGA CYKEL-BILAR som fick fart genom att man rörde styret från sida till sida...Erik hade tyvärr lite för korta ben.....
Ser inte riktigt fram emot veckan då det vankas både skola och jobb på kvällarna....Men det måste gå.
Kramelikram från Petra

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Ni verkar ha haft en härlig dag på Upptech! Det är kul att gå runt där och testa lite olika grejer.

Ha en riktigt skön vecka!
kram Annika

Angelika sa...

Å vilka söta kort du gjort!! Älskar papprena =D
Ser ut som ni hade riktigt roligt på Upptech, härligt! =)

Kram A

Hjärtan på tråd sa...

Såååå fina kort... Jag gillar verkligen färgvalen och papprena.
Jätte fina!! Blir själv väldigt sugen på att scrappa lite när jag ser dom. Hmm.. om man kanske skulle hitta en barnvakt till Ellie några timmar. =0)
Jag har så många projekt jag vill ta i tu med.... =0) Hoppas allt är bra med dig annars!!
Kram