fredag 13 november 2009

Hej på er !!

Hallå på er !
Hur har ni det i höstmörkret ??
Jag har det bra, men börjar bli lite trött på att det är mörkt nästan heeela tiden !
Därför passar det bra att sitta inne och pyssla lite, när andan faller på och tiden finns så blir det en del gjort i min lilla verkstad.... det har blivit julkort och tändsticksaskar.
Bilder kommer nog sen, när det är ljust nog att ta kort på alstren !! ; )

Ha det gott och hoppas att DU får en underbart skön helg !!
Kramkram från Petra

3 kommentarer:

Anita sa...

Hej vännen!
Tack för erbjudandet om snöstjärnor men jag har en liten stans. Den får duga. Fast min saknade dies som gjorde stora snöstjärnor blev så fina.
Ska du till Hildas imorgon?
Jag jobbar men tänkte hälsa på lite efter.
Ha en go helg.
Saknar dej.
Kramis

Theresia sa...

Stämmer så bra att nu är det pysseltid!! Fast idag är det riktigt härligt ute...

Angående muffisarna så hittar du beskrivning här:
http://moaslovelythings.blogspot.com/2008/02/hur-man-syr-en-cup-cake.html#comments

Glömde att länmka till hennes sida..

Kram Theresia

Anita sa...

Hej vännen!
Kikar bara in för att önska dej och fam en skön helg.
Stor kram.