lördag 3 oktober 2009

Great!

NU har jag fått lite gjort !! Jag känner mig lite på G !
Några kort som jag har gjort innan: Grattis HUGO som fyller 2 år idag !!
Grattis till Anna-vännen som fyllde år i veckan !
och ett som jag gjorde igår...
( Efter tips på vikning från Annika )
Sen kommer en bild på våra godingar, strax innan läggdax....Den obligatoriska godnatt-pussen ! Lika viktig som BLÖT!
Ha en underbar helg. Själv ska jag jobba på HV och under söndagen blir det pysseldax hos mig ! Mysigt !!
Kram till ALLA !
/Petra

2 kommentarer:

Angelika sa...

Vilka fina kort! Härligt att du känner dig på G nu iaf.
Men vilka sötnosar de är, så gulligt! =)
Ha en toppenhelg!
Stooor Kram A

Annika kort & gott sa...

Härligt att höra att du känner dig på G! Lova att du inte glömmer bort vad vi pratade om häromdagen.

Superfina kort, kortet med den speciella vikningen blev min absoluta favorit, så härliga färger!
kram Annika