lördag 4 oktober 2008

Lördag...

..och jag har varit ute en sväng med killen i vagnen. Erik älskar att vara ute och gå, så när vi kom hem ville han inte gå ur vagnen. Jag har kommit på ett trick: Han får min husnyckel och då går han så snällt uppför trappan !! Haha ! Yes!
Ikväll ska vi på 35 - årskalas ! Barnen är utlånade så det blir bara jag och Patrik...och 40 andra gäster ! Detta kortet ska jag ge:

( Jag har återigen stansat ut bokstäver i dekorgummi !! Filur från Kortmakaren )

Hoppas allt är bra med er ! Själv har jag en huvudvärk som inte vill ge sig av....Men halsen är det bättre med.

Kramis Petra

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Hoppas att ni hade en kul kväll! Själv har jag ju varit iväg på mässa, det var lika roligt som vanligt!
kram Annika

Angelika sa...

Hej hej!
Nej nu blir det inga mer utlotttningar :-) Har hållt på med et et ag och det gick ju bra när jag inte hade "riktig" butik men jag får väl hålla lite mer i allt nu är jag rädd, hoppas att alla förstår det...
Ja jag hopaps vi ses snart igen!!
Härligt kort du gjort, gillar verkligen Filuren han e allt lite cool haha!!
Kram vännen!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Smart idé med nycklen, lås brukar ju barn gilla....när brorsan grabbar är här försöker plocka undan alla smånycklar, för det har hänt att de annars försvinner!
Härligt Filurkort!
Krya på dej!
Kram,
Lotta/ FruH