onsdag 20 augusti 2008

Hej!

Hej på er alla. HUR har ni det ?
Jag har det bra.
Dagarna dom går och går...efter varandra... Och FORT också. Vart tar alla dar vägen ? Kan man inte lägga in en dag extra på helgen ?

Jag har hunnit pyssla lite, men glömde att scanna in dem och nu är korten på väg till Usa !!
Attans..så får man inte göra !!??

Vi har också hunnit åka en sväng till Liseberg ! Där var vi i söndags, då det ösregnade här i Huskvarna passade vi på att fly till Göteborg där de enda vattendropparna vi fick på oss kom från Flume Ride´n !! ( offrade dock en pysselträff på Hildas, buhu...men snart öppnar Hildas i Huskvarna ! Jippieee! )
Vi hade en underbar dag med korta köer och en glad dotter, Maja var helt lyrisk - åkte Lisebergsbanan 6 gånger !! Erik lämnade vi hemma hos farmor, han hade det bäst där !!

Imorgon är det torsdag och för mig så är det som en fredag, eftersom jag är ledig fredagar....
Hoppas att det är bra med er alla. Lämna gärna ett hej även om jag inte visat nåt jag gjort !! ; )
Kramis Petra

7 kommentarer:

Angelika sa...

Härligt att höra att ni slapp regnet när ni väl tagiot er ner till Liseberg. Ni verkar ha haft en jätterolig dag där!
Vihade det mycket trevligt på träffen och du va saknad...men det kommer fler tillfällen :-)
Snart är det premiär i Huskvarna och det börjar kännas i kroppen nu, hihi!
ha det gott så hopaps jag vi ses i Huskvarna sen!
Kram karm

Anonym sa...

Hej!! Är oxo ledig fredagar, kan vi inte få till en träff då?!
Vi är mitt i (en jobbig) inskolning... mycket tårar... så vi ska förlänga den en vecka...
Du som är i "branschen", lova mig att det vänder!!!! :)

Vi hörs!

Anonym sa...

Hej!! Är oxo ledig fredagar, kan vi inte få till en träff då?!
Vi är mitt i (en jobbig) inskolning... mycket tårar... så vi ska förlänga den en vecka...
Du som är i "branschen", lova mig att det vänder!!!! :)

Vi hörs!

Annika kort & gott sa...

Halloj! Visst är det härligt att veckorna går fort, dock går helgerna lite för fort.

kram Annika

Cathrin sa...

Hej! Helt på din sida ang en extra dag på helgen (eller kanske 2).Aj aj aj så där gör nog all någon gång,glömmer och scanna,jag är en av dem,vilket inte är konstigt alls,så virrig som jag kan vara. Åh,kul med Liseberg,det var flera år sedan jag var där. Ha det gott i helgen.Kram Cathrin

Anonym sa...

Hej!
Kika in i min blogg, har en nominering till dig där!
Trevlig helg!

Anonym sa...

Hej Petra!

En icke pysselvän som tittar in! De va länge sen nu, du verkar ha de bra?!
Har skolat in C på HallonEtt nu och det går SÅ bra- Härligt!
Imorrn går den stora flytten, kan vi få ihop en träff med alla så tar jag gärna en paus mitt i allt kaos!!

Häsa la famila!!

Kram, Lina