måndag 23 juni 2008

Nytt Juni 2008

Håhåjaja....Nu är det pysselväder kan jag lova!
Jag har pysslat en del och det har resulterat i några kort...
Alla korten är gjorda på vitt papper, typ bazzil, men billigare..... :)
Jag färglägger med akvarellpennor.
Blommorna är många olika märken....
Alfabetet är BabyFace ( till Cuttlebugén ).
Har ni någon fråga om någon stämpel? Fråga på....
Många kort blev det....Bl.a dessa:




Hoppas att allt är bra med er. Vi har det fint. Patrik har varit förkyld i helgen, hoppas att jag och barnen klarar oss...ta i trä.

Erik sover och Maja är hos en kompis och leker....Passar på att uppdatera min blogg då. Inte fel att få lite egentid.

HUR har ni det med EGENtid ??
Sköt om er !
Kramis Petra

8 kommentarer:

Angelika sa...

Vikka fina kort du fått till, kanon!
Jadu egentid...det blir det inte mycket mednu när alla barnen är hemma och har sommarlov...
Skönt att slippa gå upp tidigt iaf :-)
Träff på söndag, sista innan sommaren, hoppas du kan komma :-)
KRAM

http://lottafruh.blogg.se sa...

Superfina kort i läckra färger!
Egentid, vad är det.....men jag ser till att få lite pysseltid mellan varven....
Ses vi på söndag på Hildas?
Roligt att du gillade det nya i min blogg!
Ha det superbäst!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Hej! Jättefina kort du gjort!
Hm, det där med egentid får jag väl säga att jag har i överflöd :) har ju bara mig o mannen att tänka på. Var ju barnvakt i midsommar (läs min blogg) och inser hur oerhört gött vi har det! Är totalimpad av alla som fixar det där med barn och så...
Sköt om dig!
Kram

Cathrin sa...

Oj käre tid så mycket fint du fått ihop.Du ligger då inte på latsidan.Egen tid?? Jo då det har jag ganska gott om,barnen är ju stora och klarar sig själva nu mera,så jag kan oftast göra det jag vill. Ha det gott och hoppas ni andra slipper förkyldning. Kram cathrin

Jennie sa...

Åh va fint du har gjort du lella pysselmaja!

Anonym sa...

Hej Petra! Tänkte bara säga HEJ! Ska bli så kul att ses på lördag! Undra vad vi ska hitta på?!
Egentid?! Den ser jag till att få! OCh ge också för den delen!

OCh du? Hur kommer det sig att många stämlpar som du och Annika har, har ansikten som ser helt... jag vet inte vad ut? Stora huvud, små ögon ingen mun etc? Märkligt!

Kram

Anonym sa...

Hej vännen!
Oj, vad många fina kort du har gjort. Min pysselinspiration är helt borta. Undra var jag kan hitta den?
Egentid har jag hur mycket som helst numera när "barnen" är vuxna. Ibland blir det lite för bra = tyst.
Må så gott och sköt om dej.
Trolla gärna fram sol och värme om du kan. :o)
Stor kram från Anita

Annika kort & gott sa...

Urhärliga kort!!! Klart att man behöver egentid, det är extra viktigt för mammor att ta sig det.

Egentid är jag bra på att prioritera, men jag har ju heller inga barn och då är det annorlunda.

Får se om jag inte kan få till en liten tur till Hildas rum på söndag. Känner mig lite hängig så jag får prioritera lördagen först i alla fall!
kram Annika