fredag 16 maj 2008

Hurraaaaaaaa!

...YES ! Vilken underbar post jag fått de senaste dagarna !
Igår fick jag de nya stämplarna från Hänglar och Stänglar.
Och idag damp det ner ett paket från Usa !
Jag har handlat/budat på EBAY!! ( som Tradera ) Visste väl inte riktigt om/när jag skulle få det jag köpt men så IDAG fick jag det ! Det var 2 alfabet till min Cuttlebug, min Shelley ! Gissa priset ?? För 2 alfabet och frakt...??
YES! What wonderful mail I´ve got the last few days.
Yesterday I recieved the new stamps from Hänglar och Stänglar.
And todyay I got a package from Usa !
I´ve been shopping/ bidding on EBAY! I didn´t really know ( or if ) I was gonna get if. It was two alphabet´s to my Cuttlebug, my Shelley !

Babyface och Fancypants


NU kan jag verkligen pyssla !
Now I can make lots of crafts !
JAG ska till Hildas rum på söndag.
Ska DU dit ??
Ha det så gott.
Det har jag...
Kramis & Love from Petra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Grattis till köpen. Vilka fina alfabet. Vad du betalat.. hm... kanske 600 för båda?
Jag kommer inte till Hildas på söndag. Dvs om jag inte kan klyva mej. :o) Vi ska kanske till Hästholmen med MoA. Hälsa alla och ha det riktigt trevligt.
Stor kram från Anita

Angelika sa...

Å va härligt med sån post! Kan inte gissa va du betalt men förstår att du är glad! :-)
Ses imon!
Kram