lördag 19 januari 2008

PIF ! Pay It Forward !

.....För ett tag sedan så skrev jag ett inlägg på kära Annikas blogg. http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Då hade man chans att vinna något, sk PIF, Pay It Forward. JAG VANN !!
Som seden säger så är det nu min tur att hålla i en sådan utlottning på min blogg!! Kul, tycker jag. Det vore ju så mkt roligare om det var mer personer som hittade hit ! Så ni som vill dela med er av min blogg: VÄLKOMNA att göra det ! (Annika...!)

Skriv en kommentar till det här inlägget senast lördag den 9 februari !
Då har du chansen att bli en av två vinnare som får en gåva av mig ! Det blir något som jag själv har gjort och som kan vara ganska användbart......
Om du har tur och vinner, så är det sedan DIN tur att hålla i en sådan här utmaning där du lottar ut 2 PIF-gåvor !

Hoppas på många inlägg......
Kramar Petra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså, har du hämtat en massa foton hos mej förut, va skojsigt!! =D
Får du hem fotona i brevlådan nu el?
Jag har ju varit sjukskriven ett tag, men på onsdag är det dax igen..*pustar* får se hur min rygg klarar det ;)
Färgläggning krävs övning övning övning! =)
Så ta en dag i taget å ha inte för höga krav på dej själv vännen, lova mej det! =)
Hoppas du haft en trevlig helg
KRAM Petra

Cyrus and Shelley sa...

Yea to Erik for learning to walk!!! He is such a cutie, cutie for sure. He is growing in some nice looking hair. And how did Maja get to be such a big girl? We cannot wait until we can get back to Sweden and all of our kids will play together.

We love you...Cyrus, Shelley, Jaren and Sara