lördag 29 december 2007

Kramar från oss ! Love from us !

Här följer några bilder från julens händelser !! Vi har haft en lugn jul och ser fram emot en lika lugn och skön vecka som kommer...
Kramar från oss !

Here´s some pics from a few happenings during Christmas. We have had a calm Christmas and are looking forward to another week of vacation...
Lots of love from us !
Erik och Maja hälsar på de 2 tomtarna som kom till oss på julafton.Barnen fick mest paket, men jag undrar om inte vi vuxna hade roligast åt tomtarna...

Erik and Maja is saying hello to the 2 Santa´s that came to us on Christmas eve. The kids got the most of the presents, but I think that the grownups enjoyed the Santa´s most of all.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Tack för de fina ljuslyktorna!! Vilket fint foto det var på hela familjen!!
Jag kikar uppom någon dag!! Kram Lina

Paula sa...

Vilka fina kort på familjen. Och vilka jättefina julkort och grattis-kort du gjort. Härliga färger och kombinationer.

Tack för din söta kommentar i min blogg, den värmde! =)

Kram
Paula

Annika kort & gott sa...

Du får ta och kika in i min blogg vet jag!

Kortet på er allihop är jättefint, har visst inte skrivit det innan.
kram Annika