måndag 3 september 2007

Första dagen på jobbet !


Ojojoj, efter 1 år och 7 månaders " Ledighet " var det då dax igen...
Att börja jobba. För er som inte vet så arbetar jag med barn, i åldrarna 1-3 år, på en förskola. Samma som Annika, som jag länkar till på denna sidan.
Första dagen var väl smått kaotisk med ledig personal och kalas för ett barn man knappt visste namnet på....
Så med andra ord kan det ju bara bli bättre !!

Men ett stort TACK till ER som fick mig känna mig Välkommen !
NI vet vilka NI är !

....Måste piggas upp med de senaste alstren till barnens album.....
Inte några nya kort precis. Men dessa måste ju också få sin beskärda del....

Maja´s jul 2004
och när Erik lär sig
att ta sig fram i världen
- fast det går BAKÅT !
( den 9 dec 2006 )

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Fina layouter på de underbara små liven! Tycker att det börjar bli lite ont om kortmakeri hemma hos dig, nu får du allt ta och göra ett och annat kort jag kan få se oxå.

kram Annika