måndag 30 juli 2007

I´m back !


Hej älskade vänner ! Dear friends !
Nu var det längesedan som jag var här och plitade ner några ord...
Sommaren ( och regnet ) har väl gjort sitt till.
Här hemma är det fullt upp med barn och bygge....Patrik har snart gjort färdigt vårt soldäck och jag har fixat och donat med Maja´s lekstuga....det räckte med DET soldäcket för min del....
It has been a long time since I wrote.Let´s blame the summer ( and the rain )....
We have been busy at home...Patrik is making a deck and I worked on Maja´s playhouse.

Erik har fått hörapparat, det känns bra och vi upplever att han reagerar mer på tilltal och ljud. Vilken härlig upptäckt det måste vara för honom ! Han kryper riktigt bra nu och han ÄLSKAR bilar, ligger väl i generna.... : )
Erik has got a hearing aid, that feels great ! We think that he reacts a lot faster on noices and when we speak to him. It must feel great for him ! He is crawling really good and he loves to push cars around...It must be in the genes...: )

Erik och Jeanette och hunden Elvira.
Erik and Jeanette and the dog Elvira.


Maja älskar att vara ute och leka i sin lekstuga....och så har vi varit på Liseberg en gång till och sen var hon i Astrid Lindgrens värld också...en berest liten dam.
Att sova över hos mormor och morfar och faster Issa och Thomas tillhör också favoriterna.....
Maja loves to be outside and play in her playhouse. Sleeping over att grandma´s and grandpa´s and aunt Issa and Thomas is a favourite too...We also went to an amusement park, Liseberg, Maja loved it !

Maja, Patrik, Thomas och Issa på Liseberg.

Roberth, Erik, Jeanette och Maja på Grännaberget. ( 30 juli )

Lite pyssel jag har gjort. Jag stämplade hjärtan på uppspända taveldukar och sen band jag lite rep runt... I made some crafts......I stamped hearts and put strings of rope around.

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Här bad jag dig att lägga in fina bilder och så har jag inte varit inne och tittat förrän nu...

Tavlorna är jättefina, själv köpte jag två vita dukar i Ullared och inser att jag borde köpt fler! Får se när jag tar tag i mina och vad det blir av dem!

kram Annika